sâmbătă, 6 martie 2010

Prima pană - Arad, 06.03.2010

First tire breakdown
by Dani G
.
Vineri dupămasa mă apucă un dor nebun de dat la pedale şi mă hotărăsc rapid pe sâmbătă să înfrunt orice noroaie şi temperaturi mai puţin potrivite pentru asemenea activităţi. Iau harta Zărandului, o scanez rapid din priviri şi mă gândesc la un circuit Conop-Tauţ-Bârzava-Conop, în jur de 50-60 km dar fără prea multe suişuri şi coborâşuri. Sun trupeţii să văd care se bagă, însă toată lumea are deja alt program sau e speriată de vreme, care trebuie să recunosc, nu prea ne făcea cu ochiu'. Silva e singur interesat şi rămâne să vedem dacă norii ne dau undă verde. Sâmbătă dimineaţa mă trezesc cam târziu (de vină fiind partyu de ziua lu' Anke..), mă uit pe geam: înnorat şi fulguieşte. Mă cam lasă chefu' de pedale, îl sun pe Silva şi constat că şi la el dorinţa e la fel de 'mare'. După ce îmi mai revin din somnolenţă îmi dau seama că dacă nu ies undeva iar o să-mi pară rău de un weekend pierdut. Mai iau harta la studiat, mă mai uit pe fereastră, vremea la fel de cenuşie şi continuă să ningă. Realizez în cele din urmă că nu pot merge nicăieri şi spre dupămasă mă dau bătut, când, pe la 11 mă sună Anke să ieşim la o plimbare şi mă gândesc că asta ar fi şansa mea!! Pe la 2 plecăm în cele din urmă cu destinaţia Pădurea Vladimirescu, amăgindu-mă la gândul că pe vremea asta oriunde aş merge aş vedea numai noroaie şi spre Vladimirescu găsesc la fel de multe ca oriunde. Drumul pe lângă Mureş nu-mi înşală aşteptările, însă culorile vor să ne mai înveselească puţin şi nu pot să nu remarc cât de bine se asortează verdele puternic al grâului şi ierbii incolţite, cu urmele albe de zăpadă proaspătă. Când ajungem la apeductul peste Mureş, la vreo 500 metri de pădure, ne oprim la o mică şedinţă "industrial-foto". Dăm să plecăm mai departe însă constat că mi-a intrat o 'cracă' în cauciuc! Era un spin de vreo 5 cm înfipt în roata din spate, pe lângă care începea să iasă aerul. Faină treabă mă gândesc, suntem la 5 km de casă! Schimbăm rapid planul: cu toată viteza 'napoi, până mai am aer în cameră! Reuşim să mai pedalăm vreo 2-3 km şi restul ..e tropa-tropa. Mă mulţumesc cu porţia de noroi şi cu câţiva km de biciclit, primii pe anul ăsta!
.
De-acolo venim...
That's where we come from...
.
...şi-ntr-acolo mergem!
...and that's where we're heading!
.
Apeductul peste Mureş
The waterpipe over the Mures River
.
Când o să cresc mare.. o să mă fac inginer constructor!
When I grow up.. I"m gonna be a construction engineer!.
Amaraj
Anchor
.
Urme de zăpadă
Snow traces

.
Trist..
Sad..
.
P.S. Natura are şi ea ironia ei, pe când am ajuns acasă cerul era senin şi Soarele strălucitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu