sâmbătă, 30 octombrie 2010

Zbor deasupra unui cuib.. - Remetea Mică, 30.10.2010

Flight above a nest..
by Anke
.
După eşecul de acum două săptămâni, iată, în sfârşit, ziua cea mare! De data asta avem cer senin, soare şi încă 6 prieteni dornici de adrenalină în aer.
Saci pentru Moşu..
Bags for Santa..
Ajungem la Remetea Mică în jurul orei 11. Ştiam deja unde vom zbura aşa că parcăm maşinile şi inspectăm zona. Între timp apar Roni şi Nicu împreună cu încă trei băieţi. Luăm fiecare câte un sac, doi şi urcăm spre locul de decolare. După un mic instructaj gen: cel mai important e să fugiţi mâncând pământul cu mâinile sus, iar când auziţi de pe deal "înfundăăăăă" trageţi comenzile şi aterizaţi, ne instalăm şi-i dăm bătaie. Radu face un zbor demonstrativ aşa cât să ne stârnească pofta, iar noi îl votăm pe Seba să spargă gheaţa dintre ai noştri.
Test pilot!
. Mulţimea înmărmurită!
Breathless crowd!
.
A supravieţuiiit!
He surviveed!
.
Zboară frumos, aterizează cu bine iar de-acum înainte totul merge ca pe roate.....sau nu.. Greu cu sportul ăsta. Ne-a cam solicitat decolarea, iar vântul nu a fost tot timpul de partea noastră, punându-ne în stand-by din când în când. Dar când prindeam o adiere, parapanta în spate, mâinile sus şi aleargă, aleargă, aleargăăăă!!! Câteodată n-am putut ridica aripa, altădată am alergat până jos fără să ne desprindem de la sol sau ne-am împiedicat şi-am căzut, dar am învăţat să nu renunţăm şi am avut parte şi de zboruri frumoase şi aplauze din partea "spectatorilor". La deal a fost mai greu, dar a meritat efortul.
.
"Are şi paraşută de siguranţă?"
"Does he have a safety parachute?"
.
Acuma aş avea nevoie de ceva vânt..
Now I would need some wind..
.
Tentative Dani..
Attemps Dani..
.
Zbooor!
I'm flyiiing!
.
Nu mă dau bătut!
I'm not a quitter!
.
Încurajări
Cheer ups
.
Mah, cred că nici ţie nu ţi'or dat paraşută..
I think they gave you no parachute as well..
.
Trage Nicu!
Pull Nicu!
.
Decolare
Take off
.
Tentative Seba..
Attemps Seba..
.
Atenţie la copaci!
Watch out for the trees!
.
Yellow Wing
.
Fugi, Fugi, Fuuuugi!
Run, Run, Ruuuun!
.
Aripă cu 2 motoare
2 engines wing
.
Show!
.
La sfârşitul zilei eram epuizaţi dar mulţimiţi că am avut parte de o vreme superbă, distracţie, adrenalină şi am experimentat un sport cât se poate de interesant.

P.S. David, ţi-am simţit lipsa! Prietenii ştiu de ce :))
.
Aerodynamics I
.
Aerodynamics II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu