duminică, 19 septembrie 2010

Ţara Haţegului - 18-19.09.2010

Hateg Country
by Dani G
.
Sâmbătă a fost nunta lui Dani Grecu, la Haţeg! Buuun! Păi să nu lăsăm să treacă pe lângă noi ocazia asta de a mai explora cotloanele ţării. Am făcut o listă cu ce-i de văzut prin zonă (în maxim o zi şi accesibil cu maşina) şi duminică dimineaţa după o oprire scurtă pentru micul dejun la viaductul de la Sântămărie am purces spre:
- Cheile Taiei, aproape de Petrila, zonă interesantă pentru căţărat
- Cheile Roşiei, pe o vale paralelă cu Taia dar mai spre Haţeg, unde din păcate ne-am întors de la jumătatea drumului, fiind prea off road pentru noi..
- Peştera Bolii aproape de Pasul Merişor, amenajată foarte fain, cu nişte desene care sunt defapt copii recente făcute de francezi ale altor asemenea descoperiri din ceva peşteri de la ei
- Cheile Băniţei, foarte scurte, în spatele peşterii, pe care le-am văzut de sus însă, adică nu am trecut prin ele şi nici aparatul nu era cu noi
- Cheile Crivadiei se văd din drumul Haţeg-Petroşani, însă noi le-am sărit de data asta chiar dacă erau în plan iniţial
- Castelul de la Hunedoara, deşi nu era pe listă am trecut şi pe la el să-l salutăm şi am mers prin nişte unghere pe unde nu mai călcasem cu alte ocazii;)
.

Sub viaductul de la Sântămărie Orlea
Under the viaduct from Santamarie Orlea
Cheile Taia I
Taia Gorges I

Cheile Taia II
Taia Gorges II

Cheile Taia III
Taia Gorges III

Peştera Bolii
Bolii Cave

Ghidul
The guide

Desene.. false
Fake drawings

Arhitectură cavernicolă I
Cave architecture I

Arhitectură cavernicolă II
Cave architecture II

Râu subteran
Underground river
Castelul Huniazilor
Huniazilor Castle

Poarta
The gate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu