sâmbătă, 4 septembrie 2010

Sfinsca-Cersca - Cladova, 04.09.2010

by Dani G
Mă gândisem de mult la porţiunea asta de traseu, ca o alegere bună pentru o dupămasă scurtă. Acum venise momentul. Pe la ora 1 trebuia să fim acasă şi eu şi Silva, deci numa' bine se potrivesc văile astea două.
Lăsăm maşina dimineaţa la intrarea pe Valea Cladovei, urmăm asfaltul până la ieşirea din sat, pe valea mare şi după ce trecem de porţiunea de drum săpat în versantul drept o luăm la stânga pe prima vale. Asta e Sfinsca. O urmăm până aproape de creastă unde drumul forestier dispare, de aici după busolă o porţiune scurtă şi iată-ne în creastă în aprox 1 oră jumate de la plecare. Urmează vreo două urcuşuri şi coborâşuri şi pe nesimţite ajungem la obârşia Cerscăi. Facem o mică pauză şi apoi îi dăm la vale. Avem de ales două trasee de aici de sus care ne duc spre Cladova. Îl alegem pe cel care arată mai bine, dar pe parcurs ne dăm seama că celălalt era cel bun. Traversăm valea unde e accesibil, remediem problema şi în jumătate de oră suntem înapoi în sat. De aici e o nimica toată până la maşină.
Pe la 1 eram acasă, mai aveam jumătate de zi la dispoziţie şi ne-am şi energizat cu puţin aer de pădure. Merită traseul!